مطالب عاشقانه(دروغ گو...)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند

اگر می خواهی زیبا ترین باشی

همیشه به من بگو دوستت دارم !



نظرات شما عزیزان:

ناتاناییل عاشق2
ساعت10:55---25 مرداد 1392
تصویرت توحلقم دخی
پاسخ:عجججججب!!!


رضاخطر
ساعت10:40---22 مرداد 1392
ممنون بهم سرزدي

لينكتم ميكنم

وبلاگت خوبه
پاسخ:ممنون


فــــــــــرناز
ساعت1:44---22 مرداد 1392
دوست داشتن ازعشق برتراست:



عشق شک است ودوست داشتن یقین مطلق



عشق کوراست ودوست داشتن بصیرت



عشق جنون است ودوست داشتن تاسرحدعقل فرارفتن



عشق دردریاغرق میشودودوست داشتن دردریاشنامیکند



عشق یک فریب بزرگ است ودوست داشتن حقیقت راستین



عشق دردوری ونزدیکی درنوسان است ودوست داشتن دنیایش دنیای دیگریست
پاسخ:وااقعا دوست داشتن از عشق بهتره ,من خودم خییلی اینو قبول دارم


alireza
ساعت1:09---21 مرداد 1392
دلتنگی یعنی شبی با خاطراتت بهش فکر کنی ، بعد شیرینی یه لبخند بیاد رو لبت و بعد چند لحظه شوری اشکهای لعنتی …
پاسخ:آره واقعا...:((((((((((((((((((


Miss Blair
ساعت0:09---21 مرداد 1392

پاسخ: :(((((


pooya
ساعت18:43---20 مرداد 1392
سلام

ممنون که بهم سر زدی !

لینکت کردم دوسداشتی لینکم کن؟


پاسخ:خواهش.باشه حتما


sherlock
ساعت16:38---20 مرداد 1392

پاسخ::)


arezojoon
ساعت16:27---20 مرداد 1392

پاسخ: :(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ یک شنبه 20 مرداد 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ